Miercuri, 28 Februarie 2024
30 August 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 1414
VIDEO INCREDIBIL: 14 miliarde de ani de evoluţie a universului, comprimaţi în 78 de secunde!

Astrofizicienii au creat cea mai realistă simulare computerizată a evoluţiei universului de până acum, în doar 78 de secunde, scrie Daily Mail. Acest material video a fost creat cu ajutorul programului Arepo, de o echipă de la Harvard-Smithsonian Centre for Astrophysics (CfA) în colaborare cu cercetătorii de la  Heidelberg Institute for Theoretical Studies (HITS). ...

Cuvinte cheie: INCREDIBIL, VIDEO,

Poza Articol DESCOPERIREA care ar putea rescrie ISTORIA OMENIRII! Ce au găsit oamenii de ştiinţă într-un lac din Kenya (VIDEO)
Poza Articol Halep a câștigat turneul de la Indian Wells! Simona s-a impus în 3 seturi în fața Jelenei Jankovici (VIDEO)
Poza Articol Și-au lăsat câinii Husky singuri acasă câteva ore. Când s-au întors au trăit un adevărat șoc, nimic nu mai era ca înainte (VIDEO)
Poza Articol Primul film din lume realizat la o rezoluţie de patru mai mare decât cea standard, prezentat de un jurnalist american (VIDEO)
Poza Articol "Se va PRĂBUŞI pe Terra cu 50.000 km/h!". PREVIZIUNEA SUMBRĂ făcută de astronomii NASA (VIDEO)
Poza Articol Bugatti pregăteşte un înlocuitor pentru Veyron. Şi este incredibil

Curs Valutar

Hosting Servere VPS in Romania
Copyright © 2007-2024 ASJ. All rights reserved.