Marti, 28 Mai 2024
28 Septembrie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 1476
NASA: Curiosity a găsit dovezi care arată că pe Marte au existat ape curgătoare! (VIDEO)

Roverul Curiosity, aflat de şapte săptămâni pe suprafaţa planetei Marte, a descoperit dovezi potrivit cărora pe Planeta Roşie au existat ape curgătoare, anunţă NASA. Robotul a trimis pe Pământ imagini care demonstrează acest lucru. Fotografiile arată conglomerate de pietriş şi nisip, iar cercetătorii spun că mărimea şi forma pietrelor arată clar faptul că acestea au fost transportate şi erodate de apă. ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Marte, Curiosity,

Poza Articol Lumea fizicii îşi ţine respiraţia: Cercetătorii de la CERN anunţă dacă au găsit "particula lui Dumnezeu" - LIVE Video
Poza Articol Satelitul românesc GOLIAT a transmis primele date. Vezi unde se află el în acest moment! (VIDEO)
Poza Articol Tamara Buciuceanu a murit. Momente de aur cu doamna comediei românești și Toma Caragiu (VIDEO)
Poza Articol Cum ar trebui să verificați camera de hotel înainte de a despacheta. Videoclipul viral al unei angajate din HoReCa
Poza Articol Calea Lactee are un nou vecin! Ce au descoperit astronomii cu ajutorul telescopului Hubble (VIDEO)
Poza Articol Arbitrul central care a condus duminică meciul Lyon - Monaco a recunoscut că a greşit la toate golurile oaspeţilor (VIDEO)

Curs Valutar

Hosting Servere VPS in Romania
Copyright © 2007-2024 ASJ. All rights reserved.