Joi, 16 August 2018
25 Mai 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 452
Un nou asteroid descoperit de cercetători se apropie de Terra. Corpul ceresc va trece, luni, foarte aproape de Pământ (VIDEO)

Astronomii de la observatorul american Mt. Lemmon, din arizona, au descoperit un nou asteroid. Potrivit experţilor, roca spaţială va trece luni, 28 mai, aproape de Pământ, la o distanţă de 56.000 de kilometri, informează The Voice of Russia. Oamenii de ştiinţă estimează diametrul acestui corp ceresc între 11 şi 36 de metri. Asteroidul denumit 2012 KP24 a fost descoperit la 23 mai. ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Pamant, Corpul, Terra,

Poza Articol Video: NASA face publică o filmare a planetei Jupiter în ultra HD
Poza Articol Revoluţie în medicină: Au fost create primele organe în laborator, cu material genetic de la pacienţi (VIDEO)
Poza Articol (VIDEO și GALERIE FOTO) San Francisco și cutremurul din 1906, care a distrus 80% din oraș
Poza Articol Americanii se pregătesc pentru excavaţii miniere pe Lună. Satelitul nostru - un uriaş depozit de combustibil (VIDEO)
Poza Articol (VIDEO) Cât de uşor se manipulează cu televizorul. Un studiu arată că oamenii sunt dispuşi să tortureze alţi oameni, dacă sunt îndemnaţi de un prezentator TV
Poza Articol Asteroidul YU55 este mai apropiat astăzi de Pământ decât Luna: va survola Terra la o înălţime de 330.000 de kilometri (VIDEO)