Luni, 16 Iulie 2018
08 Septembrie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 546
SUPER-TERRA: O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, descoperită de astronomi în constelaţia Dorado (VIDEO)

O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, denumită "super-Terra", a fost descoperită de astronomii europeni în zona habitabilă a stelei pitice roşii Gliese 163, scrie Daily Mail. Descoperirea a fost realizată cu ajutorul telescopului HARPS (High Accuracy Radial Velocity Planet Searcher) care aparţine Observatorului European Austral (OEA). ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Dorado, Pamantului, TERRA, SUPER,

Poza Articol Căprioare înnebunite de foame „dau spargeri” în restaurante, magazine, şcoli şi biblioteci din SUA (VIDEO)
Poza Articol VIDEO Accident mortal în cursa de 24 de ore de la Le Mans. Victima este un pilot de 34 de ani
Poza Articol 21 decembrie 2012, sfârşitul lumii sau invazia extratereştrilor? Vezi noua ipoteză lansată de experţi (VIDEO)
Poza Articol A fost doborât RECORDUL MONDIAL stabilit de un uriaş al atletismului, acum 21 de ani (VIDEO)
Poza Articol Lumea fizicii îşi ţine respiraţia: Cercetătorii de la CERN anunţă dacă au găsit "particula lui Dumnezeu" - LIVE Video
Poza Articol A fost descoperită o nouă specie de marsupial care se împerechează până moare (VIDEO)