Marti, 27 Iunie 2017
08 Septembrie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 420
SUPER-TERRA: O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, descoperită de astronomi în constelaţia Dorado (VIDEO)

O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, denumită "super-Terra", a fost descoperită de astronomii europeni în zona habitabilă a stelei pitice roşii Gliese 163, scrie Daily Mail. Descoperirea a fost realizată cu ajutorul telescopului HARPS (High Accuracy Radial Velocity Planet Searcher) care aparţine Observatorului European Austral (OEA). ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Dorado, Pamantului, TERRA, SUPER,

Poza Articol Descoperire incredibilă: Cercetătorii cred că este vorba despre ruinele Atlantidei! (VIDEO)
Poza Articol Spectacol solar: un satelit NASA a surprins o erupţie de plasmă de intensitate medie (VIDEO)
Poza Articol VIDEO Dani Pedrosa, căzătură groaznică în cursa din Germania » Verdictul medicului: traumatism cranian
Poza Articol Un satelit rusesc a rămas blocat în spaţiu şi ameninţă să cadă pe Terra (VIDEO LIVE)
Poza Articol A fost doborât RECORDUL MONDIAL stabilit de un uriaş al atletismului, acum 21 de ani (VIDEO)
Poza Articol Căprioare înnebunite de foame „dau spargeri” în restaurante, magazine, şcoli şi biblioteci din SUA (VIDEO)

Copyright © 2007-2017 ASJ. All rights reserved.