Marti, 20 Octombrie 2020
27 Iulie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 764
Pământul, peste 100 de ani. Condiţii imposibile de viaţă, pe aproape jumătate din planetă. Vezi ultimul scenariu al oamenilor de ştiinţă

Conditii climatice necunoscute vreodata de organismele vii se vor instala pe 12 pana la 40% din suprafata planetei. Schimbarile se vor produce atat de brusc, incat speciile (inclusiv oamenii) si ecosistemul nu se vor putea adapta. Acestea sunt previziunile a 22 de oameni de stiinta de la mari universitati, care avertizeaza ca degradarea pe care o provocam mediului inconjurator este pe cale sa atinga un prag de la care nu mai exista cale de intoarcere. ...

Cuvinte cheie: Conditii, Pamantul,

Poza Articol (VIDEO) Marte a avut un ocean cu mai multă apă decât toată regiunea arctică a Pământului - NASA
Poza Articol Acuzatii ale medicilor dupa meciul Simonei Halep: „Fetele pot juca insa in conditii pe care campionul AO la masculin nu le accepta?”
Poza Articol A fost descoperită o planetă cu dimensiuni apropiate de cele ale Pământului
Poza Articol Designerul Adrian Oianu: « “Tricoul românesc” poartă pe piept o fereastră a trecutului care ne leagă cu străbunii, cu pământul!»
Poza Articol SUPER-TERRA: O nouă exoplanetă asemănătoare Pământului, descoperită de astronomi în constelaţia Dorado (VIDEO)