Miercuri, 20 Februarie 2019
24 August 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 671
Mesaj secret pe suprafaţa planetei Marte, scris în Codul Morse (VIDEO)

La data de 22 august, robotul Curiosity, care se află în misiune pe Marte, a fost programat să parcurgă primii "paşi" pe Planeta Roşie. El a mers 4,5 metri înainte, apoi s-a întors şi a mars înapoi alţi 2,5 metri. Urmele lăsate pe suprafata planetei transmit însa un mesaj secret, scris în Codul Morse, scrie Christian Science Monitor. ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Morse, Codul, Marte, Mesaj,

Poza Articol FENOMEN NEMAIVĂZUT în ultimul mileniu! Ce au descoperit oamenii de ştiinţă australieni în Oceanul Antarctic (VIDEO)
Poza Articol ULUIRE totală la NASA! Un fenomen MISTERIOS i-a lăsat mască pe cercetători. "Nu avem nicio explicaţie" (VIDEO)
Poza Articol Mesajul lui Beyonce de pe Instagram că este însărcinată cu gemeni, record de like-uri pe reţeaua de socializare
Poza Articol SIMONA HALEP-JULIA GEORGES ONLINE STREAM LIVE VIDEO Doha. Meci pentru semifinală la Dohoa
Poza Articol America de Nord văzută din spaţiu: imagini incredibile realizate de pe Spaţia Spaţială Internaţională (VIDEO)
Poza Articol Mihaela Buzărnescu câștigă primul titlu WTA din carieră și intră în top 20 mondial VIDEO: A fost minunat, e un vis!