Joi, 22 Februarie 2018
09 Iulie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 472
Imagini spectaculoase de pe Marte: NASA publică prima fotografie panoramică de pe planeta roşie (VIDEO)

Specialiştii de la NASA au dat publicităţii imagini noi ale planetei Marte, surprinse de robotul Opportunity, care a explorat suprafaţa planetei roşii. În cursul celei de-a cincea expediţii, au fost făcute peste 800 de fotografii, care au fost apoi transformate într-o panoramă de 360 de grade a planetei Marte, scrie Daily Mail.Colajul poartă numele de Panorama Greenly, în cinstea lui Ronald Greenly, unul dintre membrii echipei de explorare. ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Marte, Imagini,

Poza Articol VIDEO: Un șeic, patron al uneia din echipe, îl lovește pe arbitru în timpul partidei de fotbal
Poza Articol NASA a descoperit PRIMA EXOPLANETĂ LOCUIBILĂ de mărimea Terrei. Ce spun astronomii americani (VIDEO)
Poza Articol Portalurile ascunse în spaţiu sau timp nu mai sunt de domeniul SF! NASA confirmă existenţa lor (VIDEO)
Poza Articol Un explorator a descoperit că rechinii pot trăi în apele fierbinţi şi acide ale unui vulcan subacvatic (VIDEO)
Poza Articol (VIDEO) Terifiant! Merge pe sfoară, la înălțime, între două baloane cu aer cald!
Poza Articol Andrei Leonte va fi tatic (VIDEO)

Copyright © 2007-2017 ASJ. All rights reserved.