Vineri, 17 August 2018
24 August 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 632
Descoperire uluitoare: Astronomii au găsit două galaxii identice cu a noastră! (VIDEO)

Oamenii de ştiinţă au descoperit două galaxii care sunt aproape identice cu a noastră, scrie Daily Mail. Astronomii s-au folosit de datele obţinute cu autorul sistemului Galaxy and Mass Assembley (GAMA), care foloseste şase telescoape pentru a realiza o hartă 3D a Universului. Până acum, savanţii considerau că galaxia noastră, Calea Lactee, este unică. Acum însă, astronomii au reuşit să identifice un sistem de galaxii asemănător. ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Astronomii, Descoperire,

Poza Articol Calea Lactee are un nou vecin! Ce au descoperit astronomii cu ajutorul telescopului Hubble (VIDEO)
Poza Articol Moment copleşitor la Campionatul Mondial. A intrat în teren la două ore după ce a aflat că i-a murit tatăl (VIDEO)
Poza Articol (Video) GENIAL! Acest CORB rezolvă probleme de FIZICĂ APLICATĂ, ca să primească RECOMPENSA
Poza Articol Un nevăzător la volanul unei maşini în circulaţie! (VIDEO)
Poza Articol Scene incredibile. Un poliţist încearcă să spargă cu patul puştii geamurile unui BMW X6 - VIDEO
Poza Articol Descoperire FABULOASĂ în Peru. "Nu au echivalent în istoria planetei!". Oamenii de ştiinţă sunt fascinaţi (VIDEO)