Luni, 17 Decembrie 2018
24 August 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 679
Descoperire uluitoare: Astronomii au găsit două galaxii identice cu a noastră! (VIDEO)

Oamenii de ştiinţă au descoperit două galaxii care sunt aproape identice cu a noastră, scrie Daily Mail. Astronomii s-au folosit de datele obţinute cu autorul sistemului Galaxy and Mass Assembley (GAMA), care foloseste şase telescoape pentru a realiza o hartă 3D a Universului. Până acum, savanţii considerau că galaxia noastră, Calea Lactee, este unică. Acum însă, astronomii au reuşit să identifice un sistem de galaxii asemănător. ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Astronomii, Descoperire,

Poza Articol VIDEO Liga I: Pandurii - Steaua 0-3. Victorie CATEGORICA
Poza Articol "Geminoid", primul manechin robot din lume. Cyborg-ul interacţionează cu oamenii într-un mod absolut ireal (VIDEO)
Poza Articol Descoperire FABULOASĂ în Peru. "Nu au echivalent în istoria planetei!". Oamenii de ştiinţă sunt fascinaţi (VIDEO)
Poza Articol Video - Gito, un pui de urangutan abandonat, aproape mort, a descoperit o nouă viaţă într-un adăpost de animale
Poza Articol Performanţă rusească incredibilă: PĂMÂNTUL, imortalizat într-o singură fotografie la cea mai înaltă rezoluţie (VIDEO)
Poza Articol (VIDEO) Uluitor! Ce poziție crede Sir Elton John că ar avea Isus cu privire la mariajul între gay