Duminica, 20 August 2017
25 Septembrie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 514
Descoperire incredibilă: Cercetătorii cred că este vorba despre ruinele Atlantidei! (VIDEO)

Cercetătorii Paul Weinzweig şi Pauline Zalitzki au descoperit mai multe piramide pe fundul Oceanului Atlantic, în apele teritoriale ale Cubei. Ruinele au fost găsite la o adâncime de aproximativ 1.600 de metri adâncime, iar experţii cred că este vorba chiar despre oraşul scufundat Atlantida, scrie utaot.com.Cei doi oameni de ştiinţă au folosit submarine. ...

Cuvinte cheie: VIDEO, Atlantidei, Cercetatorii, Descoperire,

Poza Articol VIDEO - Cântăreaţa Kim Wilde spune că spiritul ei va trăi etern după ce a văzut farfurii zburătoare, a doua zi după ce a murit Michael Jackson
Poza Articol IMPOSIBIL DE EXPLICAT! Ce FENOMEN au descoperit fizicienii în urma cartografierii radiaţiei Universului (VIDEO)
Poza Articol Poiana Braşov şi-a schimbat faţa – VIDEO
Poza Articol VIDEO! Tae-bo - o oră de lovituri din arte marţiale pe ritmuri de aerobic. Află ce se întâmplă Pe scenă şi În culise!
Poza Articol VIDEO FABULOS de la întâlnirea Halep - Flipkens. PUNCTUL ZILEI la Cincinatti, reuşit de jucătoarea noastră!
Poza Articol Asteroid-gigant studiat de o misiune NASA. Pe Vesta se află un munte pe lângă care Everestul pare un muşuroi de furnici (VIDEO)

Copyright © 2007-2017 ASJ. All rights reserved.