Luni, 20 Noiembrie 2017
18 Iulie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 332
Cercetătorii spanioli au reuşit să creeze neuroni din celule ale cordonului ombilical

Cercetătorii de la Centrul de medicină regenerativă din Barcelona, conduşi de medicul Juan Carlos Izpisúa, au reuşit să transforme pentru prima oară celulele din sângele cordonului ombilical în celule nervoase. Potrivit postului public de televiziune, această reuşită permite mai buna cunoaştere asupra procesului generării de neuroni în diferite boli ale sistemului nervos. ...

Cuvinte cheie: Cercetatorii,

Poza Articol Explozia FECUNDAŢIEI, filmată ÎN PREMIERĂ! Fenomenul SPECTACULOS a fost surprins de cercetătorii americani (VIDEO)
Poza Articol Siberia deţine secretul tinereţii fără bătrâneţe. Vezi ce au descoperit cercetătorii ruşi
Poza Articol CERN va face unul dintre cele mai importante anunţuri din istoria ştiinţei. Ce au descoperit cercetătorii, într-o conferinţă de presă (VIDEO)
Poza Articol Cercetătorii japonezi cred că au găsit motivul pentru care oamenii au început să meargă pe două picioare
Poza Articol DESCOPERIRE SENZAŢIONALĂ! Ce au aflat cercetătorii despre ASTEROIDUL GIGANT care a trecut ieri pe lângă Pământ (VIDEO)
Poza Articol Cercetătorii din Bârlad BULVERSEAZĂ lumea ştiinţifică. Este CEA MAI MARE DESCOPERIRE ASTRONOMICĂ făcută până acum în România!

Copyright © 2007-2017 ASJ. All rights reserved.