Luni, 27 Septembrie 2021
02 Iunie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 895
Cercetătorii NASA au descoperit o nouă metodă de detectare a osteoporozei

Oamenii de ştiinţă de la NASA au descoperit o nouă metodă de detectare a osteoporozei, în stadii timpurii ale maladiei. Noul test, care a fost conceput pentru astronauţi, întrucât şi ei pot suferi pierderi ale masei osoase din cauza microgravitaţiei de la bordul vehiculelor spaţiale, constă în detectarea urmelor de calciu în urină, informează bbc.co.uk. ...

Cuvinte cheie: Cercetatorii,

Poza Articol Descoperire SURPRINZĂTOARE despre oasele omului preistoric. Ce au aflat cercetătorii de la Universitatea Cambridge
Poza Articol Descoperirea care ar putea revoluţiona tratamentul cancerului mamar. Ce au aflat cercetătorii britanici (VIDEO)
Poza Articol Descoperire bizară, făcută de cercetătorii germani. Ce au găsit oamenii de ştiinţă în creierul şoarecilor (VIDEO)
Poza Articol DESCOPERIRE SENZAŢIONALĂ! Ce au aflat cercetătorii despre ASTEROIDUL GIGANT care a trecut ieri pe lângă Pământ (VIDEO)
Poza Articol DESCOPERIRE EPOCALĂ! Cercetătorii sunt BULVERSAŢI: "Este SUPERMASIVĂ, veche cât Universul şi SCHIMBĂ TOT" (VIDEO)
Poza Articol CERN va face unul dintre cele mai importante anunţuri din istoria ştiinţei. Ce au descoperit cercetătorii, într-o conferinţă de presă (VIDEO)

Curs Valutar

Hosting Servere VPS in Romania
Copyright © 2007-2021 ASJ. All rights reserved.