Duminica, 27 Septembrie 2020
02 Iulie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 839
CERN va face unul dintre cele mai importante anunţuri din istoria ştiinţei. Ce au descoperit cercetătorii, într-o conferinţă de presă (VIDEO)

Lumea fizicii se află într-o continuă agitaţie din cauza speculaţiilor referitoare la un anunţ ce urmează a fi făcut miercuri, de la laboratorul CERN din Geneva, casa celui mai mare accelerator de particule din lume, Large Hadron Collider (LHC). Oamenii de ştiinţă ar putea anunţa, în cadrul unei conferinţe de presă, că "particula lui Dumnezeu" a fost găsită, scrie Daily Mail. La eveniment au fost invitaţi cinci fizicieni renumiţi la nivel mondial. ...

Cuvinte cheie: VIDEO,

Poza Articol Superman, oprit în trafic de polițiștii din Iași. "Zbura" prea jos - VIDEO
Poza Articol 7 ani în 3 minute » Un super video-infografic despre investigaţia din "Dosarul transferurilor"
Poza Articol O atletă care a inspirat o lume întreagă a murit la 32 de ani, după o bătălie eroică cu cancerul VIDEO
Poza Articol Americanii se pregătesc pentru excavaţii miniere pe Lună. Satelitul nostru - un uriaş depozit de combustibil (VIDEO)
Poza Articol Superlativele mapamondului. Cel mai UMED loc de pe Terra (VIDEO)
Poza Articol NASA a descoperit PRIMA EXOPLANETĂ LOCUIBILĂ de mărimea Terrei. Ce spun astronomii americani (VIDEO)