Luni, 23 Iulie 2018
02 Iulie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 462
CERN va face unul dintre cele mai importante anunţuri din istoria ştiinţei. Ce au descoperit cercetătorii, într-o conferinţă de presă (VIDEO)

Lumea fizicii se află într-o continuă agitaţie din cauza speculaţiilor referitoare la un anunţ ce urmează a fi făcut miercuri, de la laboratorul CERN din Geneva, casa celui mai mare accelerator de particule din lume, Large Hadron Collider (LHC). Oamenii de ştiinţă ar putea anunţa, în cadrul unei conferinţe de presă, că "particula lui Dumnezeu" a fost găsită, scrie Daily Mail. La eveniment au fost invitaţi cinci fizicieni renumiţi la nivel mondial. ...

Cuvinte cheie: VIDEO,

Poza Articol NASA a descoperit PRIMA EXOPLANETĂ LOCUIBILĂ de mărimea Terrei. Ce spun astronomii americani (VIDEO)
Poza Articol Adio riduri! O băutură inventată de NASA, menită să-i protejeze pe astronauţi, are efecte miraculoase pentru ten (VIDEO)
Poza Articol NASA a descoperit o planetă asemănătoare cu Pamântul. Ar putea fi locuită (VIDEO)
Poza Articol NASA AVERTIZEAZĂ: "Aşa va arăta Terra în 2099!" (VIDEO)
Poza Articol VIDEO - Halep a făcut cinste cu bere ziariştilor care acoperă turneul de la Madrid (WTA)
Poza Articol ULUIRE totală la NASA! Un fenomen MISTERIOS i-a lăsat mască pe cercetători. "Nu avem nicio explicaţie" (VIDEO)