Duminica, 24 Ianuarie 2021
02 Iulie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 878
CERN va face unul dintre cele mai importante anunţuri din istoria ştiinţei. Ce au descoperit cercetătorii, într-o conferinţă de presă (VIDEO)

Lumea fizicii se află într-o continuă agitaţie din cauza speculaţiilor referitoare la un anunţ ce urmează a fi făcut miercuri, de la laboratorul CERN din Geneva, casa celui mai mare accelerator de particule din lume, Large Hadron Collider (LHC). Oamenii de ştiinţă ar putea anunţa, în cadrul unei conferinţe de presă, că "particula lui Dumnezeu" a fost găsită, scrie Daily Mail. La eveniment au fost invitaţi cinci fizicieni renumiţi la nivel mondial. ...

Cuvinte cheie: VIDEO,

Poza Articol (VIDEO) Oamenii de știință AU REUȘIT! Pentru prima dată, VIRUSUL HIV a fost ȘTERS din AND-ul uman!
Poza Articol DESCOPERIRE EPOCALĂ! Cercetătorii sunt BULVERSAŢI: "Este SUPERMASIVĂ, veche cât Universul şi SCHIMBĂ TOT" (VIDEO)