Luni, 20 Noiembrie 2017
20 Iunie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 300
Au murit făcând sex: Oamenii de ştiinţă au descoperit ţestoase împreunate, după 50 de milioane de ani!

Este pentru prima dată când fosile ale unor vertebrate sunt descoperite în această ipostază. Nouă perechi de astfel de fosile - femelele fiind identificate după cozile mai scurte - au fost găsite în depozitul fosilier Messel Pit, din apropiere de Darmstadt, Germania, scrie Daily Mail. Cercetătorii presupun că aceste cupluri au murit din cauza gazului otrăvitor provenit dintr-un crater vulcanic. ...

Cuvinte cheie: Oamenii,

Poza Articol Fenomen INCREDIBIL în cea mai aridă zonă deşertică din SUA. Oamenii de ştiinţă nu au găsit nicio explicaţie (VIDEO)
Poza Articol Pilula pentru bărbaţi: Oamenii de ştiinţă, pe cale să producă primul contraceptiv masculin
Poza Articol George Clooney susţine că oamenii "pot face diferenţa" în timpul crizelor umanitare
Poza Articol ÎNVĂȚĂTURILE Părintelui ARSENIE PAPACIOC: „Nu contează ce zic OAMENII despre tine, ci ce zice DUMNEZEU. Pentru că FOCUL IADULUI are calorii mai multe...”
Poza Articol Vacanţe de lux pentru oamenii de fotbal: Din Republica Dominicană până în Australia
Poza Articol Scenariu îndrăzneţ: Oamenii vor ajunge în spaţiu cu ... trenul! NASA consideră proiectul realizabil

Copyright © 2007-2017 ASJ. All rights reserved.