Marti, 16 Ianuarie 2018
20 Iunie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 317
Au murit făcând sex: Oamenii de ştiinţă au descoperit ţestoase împreunate, după 50 de milioane de ani!

Este pentru prima dată când fosile ale unor vertebrate sunt descoperite în această ipostază. Nouă perechi de astfel de fosile - femelele fiind identificate după cozile mai scurte - au fost găsite în depozitul fosilier Messel Pit, din apropiere de Darmstadt, Germania, scrie Daily Mail. Cercetătorii presupun că aceste cupluri au murit din cauza gazului otrăvitor provenit dintr-un crater vulcanic. ...

Cuvinte cheie: Oamenii,

Poza Articol Oamenii de ştiinţă, LUAŢI PRIN SURPRINDERE. "Este iminentă! Se va întâmpla în timpul vieţii noastre" (VIDEO)
Poza Articol O nouă şansă pentru milioane de oameni: Vaccin "universal" anti-cancer, dezvoltat de oamenii de ştiinţă
Poza Articol Cum să previi OFILIREA FLORILOR. Oamenii de ştiinţă japonezi au găsit SOLUŢIA!
Poza Articol Gaura neagră "Ochiul lui Sauron", măsurată de oamenii de ştiinţă: "Acest lucru schimbă în mod fundamental..."
Poza Articol Mihai Neşu: Oamenii nu trebuie să îşi piardă speranţa. Nu se ştie niciodată de unde apare un ajutor
Poza Articol (VIDEO) Cât de uşor se manipulează cu televizorul. Un studiu arată că oamenii sunt dispuşi să tortureze alţi oameni, dacă sunt îndemnaţi de un prezentator TV

Copyright © 2007-2017 ASJ. All rights reserved.