Miercuri, 27 Octombrie 2021
20 Iunie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 817
Au murit făcând sex: Oamenii de ştiinţă au descoperit ţestoase împreunate, după 50 de milioane de ani!

Este pentru prima dată când fosile ale unor vertebrate sunt descoperite în această ipostază. Nouă perechi de astfel de fosile - femelele fiind identificate după cozile mai scurte - au fost găsite în depozitul fosilier Messel Pit, din apropiere de Darmstadt, Germania, scrie Daily Mail. Cercetătorii presupun că aceste cupluri au murit din cauza gazului otrăvitor provenit dintr-un crater vulcanic. ...

Cuvinte cheie: Oamenii,

Poza Articol Descoperire FABULOASĂ în Peru. "Nu au echivalent în istoria planetei!". Oamenii de ştiinţă sunt fascinaţi (VIDEO)
Poza Articol Vești incredibile! A fost creat primul medicament anti-îmbătrânire. Oamenii vor putea trăi până la 110-120 de ani
Poza Articol Fetița a vrut ca momentul ei să fie unic la serbare, așa că i-a cerut ajutorul tatălui ei. Când au ajuns pe scenă, oamenii au rămas uluiți. Nu le venea să creadă că așa ceva există. Au luat telefonul și au început să filmeze rapid - VIDEO
Poza Articol Vacanţe de lux pentru oamenii de fotbal: Din Republica Dominicană până în Australia
Poza Articol Și oamenii mari sunt oameni. IOLANDA BALAȘ SOTER - Incredibila istorie a campioanei care s-a dus la olimpiadă fără antrenor
Poza Articol „Oamenii care au cel mai puțin oferă cel mai mult”. Clipul video care i-a impresionat pe internauți (VIDEO)

Curs Valutar

Hosting Servere VPS in Romania
Copyright © 2007-2021 ASJ. All rights reserved.