Vineri, 22 Ianuarie 2021
20 Iunie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 696
Au murit făcând sex: Oamenii de ştiinţă au descoperit ţestoase împreunate, după 50 de milioane de ani!

Este pentru prima dată când fosile ale unor vertebrate sunt descoperite în această ipostază. Nouă perechi de astfel de fosile - femelele fiind identificate după cozile mai scurte - au fost găsite în depozitul fosilier Messel Pit, din apropiere de Darmstadt, Germania, scrie Daily Mail. Cercetătorii presupun că aceste cupluri au murit din cauza gazului otrăvitor provenit dintr-un crater vulcanic. ...

Cuvinte cheie: Oamenii,

Poza Articol Oamenii de știință au descifrat cel CEL MAI MARE MISTER din Univers. "Este uluitor, va deschide o uşă către o lume complet nouă!" (VIDEO)
Poza Articol Gaura neagră "Ochiul lui Sauron", măsurată de oamenii de ştiinţă: "Acest lucru schimbă în mod fundamental..."
Poza Articol NASA invită oamenii să își trimită numele spre planeta Marte
Poza Articol Descoperire bizară, făcută de cercetătorii germani. Ce au găsit oamenii de ştiinţă în creierul şoarecilor (VIDEO)
Poza Articol Un vis devenit realitate: Oamenii de ştiinţă au inventat ciocolata care încetineşte îmbătrânirea!
Poza Articol Copiii bătuţi îmbătrânesc mai repede. Abuzul duce la deteriorarea ADN-ului, au descoperit oamenii de ştiinţă