Luni, 21 Septembrie 2020
20 Iunie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 658
Au murit făcând sex: Oamenii de ştiinţă au descoperit ţestoase împreunate, după 50 de milioane de ani!

Este pentru prima dată când fosile ale unor vertebrate sunt descoperite în această ipostază. Nouă perechi de astfel de fosile - femelele fiind identificate după cozile mai scurte - au fost găsite în depozitul fosilier Messel Pit, din apropiere de Darmstadt, Germania, scrie Daily Mail. Cercetătorii presupun că aceste cupluri au murit din cauza gazului otrăvitor provenit dintr-un crater vulcanic. ...

Cuvinte cheie: Oamenii,

Poza Articol Gaura neagră "Ochiul lui Sauron", măsurată de oamenii de ştiinţă: "Acest lucru schimbă în mod fundamental..."
Poza Articol Și oamenii mari sunt oameni. IOLANDA BALAȘ SOTER - Incredibila istorie a campioanei care s-a dus la olimpiadă fără antrenor
Poza Articol DESCOPERIRE INCREDIBILĂ. Care sunt bolile moderne, moştenite de la oamenii de Neanderthal
Poza Articol FOTO. Apariție bizară în centrul Bucureștiului. Oamenii au rămas înmărmuriți: "Este un crocodil!"
Poza Articol Cercetătorii japonezi cred că au găsit motivul pentru care oamenii au început să meargă pe două picioare