Luni, 16 Iulie 2018
20 Iunie 2012 | STIINTA SI TEHNOLOGIE | Vizualizari: 370
Au murit făcând sex: Oamenii de ştiinţă au descoperit ţestoase împreunate, după 50 de milioane de ani!

Este pentru prima dată când fosile ale unor vertebrate sunt descoperite în această ipostază. Nouă perechi de astfel de fosile - femelele fiind identificate după cozile mai scurte - au fost găsite în depozitul fosilier Messel Pit, din apropiere de Darmstadt, Germania, scrie Daily Mail. Cercetătorii presupun că aceste cupluri au murit din cauza gazului otrăvitor provenit dintr-un crater vulcanic. ...

Cuvinte cheie: Oamenii,

Poza Articol Oamenii de ştiinţă au făcut o DESCOPERIRE INCREDIBILĂ. Un singur gram poate UCIDE un milion de oameni! (VIDEO)
Poza Articol Scenariu îndrăzneţ: Oamenii vor ajunge în spaţiu cu ... trenul! NASA consideră proiectul realizabil
Poza Articol (VIDEO) Oamenii de știință AU REUȘIT! Pentru prima dată, VIRUSUL HIV a fost ȘTERS din AND-ul uman!
Poza Articol Pilula pentru bărbaţi: Oamenii de ştiinţă, pe cale să producă primul contraceptiv masculin